* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Pierwszy krok w poszukiwaniu pracy – pomoc uczelni macierzystych2008-04-16 12:23:16Zdecydowana większość studentów rozpoczynających naukę na wyższych uczelniach nie ma tak naprawdę pomysłu na własną karierę zawodową. |
![]() |
Rozwój osobisty: marzenia + pozytywne nastawienie = sukces2008-03-28 13:04:02Człowiek jest tak zmyślnie skonstruowaną istotą, iż ciągle może zdobywać nową wiedzę, doskonalić umiejętności oraz rozwijać swoje pasje. I rzeczywiście wśród nas są z pewnością tacy, o których mówi się, że żyją pełnią życia. To oni mają ochotę poznawać nowe trendy w modzie, w kulturze masowej, to |
![]() |
Trening czyni mistrza2008-03-21 12:33:17Mówiąc o treningu mamy na myśli regularną aktywność fizyczną w uprawianiu jakiejś dyscypliny sportowej pod kierunkiem trenera i tak też słowo trening jest najczęściej definiowane. |
![]() |
Certyfikaty Microsoft – podnoszenie kwalifikacji informatyków.2008-03-06 09:58:25
|
|
Sztuka promocji konferencji w świecie Internetu.2008-02-25 01:22:47Jak skutecznie wypromować konferencje, sympozja czy inne tego typu wydarzenia i dzięki temu pozyskać wielu uczestników. |
Szkolenia kurs rachunkowości Miejsce zostanie wskazane, Zagraniczne
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.